piątek, 13 lutego 2015

Bransoletki wyplatane techniką kumihimo.

Ręcznie robiona biżuteria.

Ręcznie robiona biżuteria.

Uwielbiam nosić biżuterię oryginalną i niepowtarzalną. Dlatego też swego czasu zainteresowałam się bransoletkami wykonywanymi japońską techniką wyplatania kumihimo. Przyznam szczerze, że jest to, jak do tej pory, jedno z ciekawszych doświadczeń dotyczących mojego rękodzieła. Do wyrobu takiej biżuterii używa się specjalnego "krosna" zwanego "marudai". Co prawda jeszcze nie dorobiłam się profesjonalnego marudai ale planuję zrobić sobie takie cudo :) Tymczasem do wyrobu tych bransoletek użyłam przenośnego, piankowego dysku kumihimo, który może nie jest wszechstronny jak marudai ale jest dość wygodny i jak na razie wystarczający. Dużą zaletą wyplatania biżuterii tą techniką jest praktycznie nieograniczony wybór koloru, wzoru czy długości bransoletki - jedyne co nas ogranicza to nasza wyobraźnia :) Owoce mojej pracy wydać na zdjęciach powyżej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz